عید غدیر خم مبارک

?❤️

“حُبُّ عَلِيّ(علیه‌السلام) حَسَنَة لايَضُرُّ مَعَهَا سَيِّئَة" 

محبت و #ولايت حضرت علی(علیه‌السلام) حسنه‌ای است که با آن، سيئه ضرر نمی‌رساند. يعنی کسی که نور ولايت در جانش ملکه شده است، پيش از آنکه رنگ و جاذبۀ #گناه به جانش برسد و او کاذبانه از آن ملتذ شود، ولايت، صورت حقيقی گناه را برايش باز می‌کند و آن را دفع می‌نمايد. لذا حتی اگر از سر جهل و غفلت، گناهی مرتکب شود، سريع دنبال جبرانش می‌رود؛ در نتيجه آن خطا نه برايش ملکه می‌شود و نه به وجودش ضرری می‌رساند! 

در حقيقت هيچ ‌چيز مانند ولايت، پاک‌کننده نيست. بنابراين بايد بکوشيم وجودمان را در هر رتبه‌ای که هستيم، با ولايت مرتبط کنيم. هرچه این ارتباط قوی‌تر باشد، #نفس ما در دور‌شدن از نواقص و نزديک‌شدن به کمالات، قوی‌تر می‌شود و در نتيجه لذت طاعت و آلودگی معصيت را ادراک خواهد ???


?اتمام #نعمت

خداوند صدوبیست‌و‌چهارهزار پیامبر(علیهم‌السلام) را که نخبه و برگزیدۀ انسان‌ها بودند، برای معرفی دین خود مبعوث کرد. تا در نهایت به پیامبر اکرم(صلی‌الله‌علیه‌وآله) که جامع پیامبران بود، در #غدیر فرمود: دین من کامل نمی‌شود مگر با ابلاغ ولایت چهارده عبد کامل که هنرمندان خاص نمایش‌نامۀ خلقت‌اند؛ کسانی که آیینۀ تمام‌نمای خداوند هستند و طالبان حقیقی حق را به مقصد می‌رسانند.?

  • 5 stars
    نظر از: مرکز تخصصی تفسیر شاهین شهر
    1397/06/09 @ 12:04:46 ب.ظ

    مرکز تخصصی تفسیر شاهین شهر [عضو] 

    این عید بر شما نیز مبارک
    http://narjes-s3.kowsarblog.ir/

  • پاسخ از: سمیرا زینلی
    1397/06/10 @ 12:43:35 ق.ظ

     

    اعیاد برشما مبارک
    تندرست وسلامت باشید

نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.